جوش شیرین دامی یکی از انواع جوش‌های سنتی و محبوب در فرهنگ غذایی ایران است. این غذا با استفاده از گوشت گوسفندی و یا گوشت گاوی، نخود، لوبیا و سبزیجات تهیه می‌شود و با طعم شیرین و ملایم خود مورد توجه ذائقه‌های گوناگون قرار می‌گیرد. برای تهیه جوش شیرین دامی، گوشت گوسفندی یا گاوی را با آبکشی دقیق می‌کنیم و در قابلمه‌ای قرار می‌دهیم. سپس به آن نخود و لوبیا اضافه کرده و به مدت حدود ۲-۳ ساعت به همراه آب و مقداری نمک و فلفل به صورت کاملاً نرم می‌پزیم.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت جوش شیرین دامی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


جوش شیرین دامی یکی از انواع جوش‌های سنتی و محبوب در فرهنگ غذایی ایران است. این غذا با استفاده از گوشت گوسفندی و یا گوشت گاوی، نخود، لوبیا و سبزیجات تهیه می‌شود و با طعم شیرین و ملایم خود مورد توجه ذائقه‌های گوناگون قرار می‌گیرد.  برای تهیه جوش شیرین دامی، گوشت گوسفندی یا گاوی را با آبکشی دقیق می‌کنیم و در قابلمه‌ای قرار می‌دهیم. سپس به آن نخود و لوبیا اضافه کرده و به مدت حدود ۲-۳ ساعت به همراه آب و مقداری نمک و فلفل به صورت کاملاً نرم می‌پزیم.

قیمت جوش شیرین دامی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



در مرحله بعد، سبزيجاتي مانند تره، جعفري، شويد و ... را به صورت خرد شده به غذا اضافه كرده و مجدداً به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقيقه ديگر مي‌پزيم. سپس برگه‌ي كرفس را با روغن تفت داده و به غذا اضافه مي‌كنيم و همه‌ي مواد را با هم مخلوط مي‌كنيم. در نهايت، براي تهيه ترشي جو، انگور سياه و انگور سفيد را همراه با آبليمو و شيرين كن به صورت مخلوط به غذا اضافه كرده و به مدت كمي ديگر مي‌پزيم.

جوش شيرين دامي را مي‌توان با نان تنوري يا برنج سفيد سرو كرد. اين غذا با داشتن مواد غذايي كافي و طعم شيرين خود، يكي از غذاهاي سنتي و محبوب در فصل پاييز و زمستان مي‌باشد.

قيمت جوش شيرين دامي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت جوش شيرين كيلويي-قيمت جوش شيرين صنعتي-قيمت جوش شيرين فله خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت جوش شيرين دامي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت جوش شيرين دامي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت جوش شيرين دامي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت جوش شيرين كيلويي-قيمت جوش شيرين صنعتي-قيمت جوش شيرين فله با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت جوش شيرين دامي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت جوش شيرين دامي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت جوش شيرين دامي و قيمت جوش شيرين كيلويي-قيمت جوش شيرين صنعتي-قيمت جوش شيرين فله كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت جوش شيرين دامي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

جوش شيرين يكي از نمك هاي بدون كلر است كه امروزه بعنوان ماده موثر گذار در كاهش استرس گرمايي طيور و همچنين درمان نفخ و اسيدوز گاوهاي شيري و گوشتي و درمان اسهال گوساله محسوب مي شود.
جوش شيرين يكي از نمك هاي فاقد كلر محسوب مي شود كه بي كربنات سديم شناخته مي شودو خواص زيادي از جمله سفيد كننده دندان، برطرف كردن بوي بد دهان، استفاده از آن بعنوان شامپوي خشك و بهترين دارو بعنوان درمان آفتاب سوختگي را در بر دارد. جوش شيرين يا بي كربنات سديم خاصيت بازي دارد و به عنوان يك ماده اصلي در صنعت داروسازي، غذايي و همچنين تغذيه دامي محسوب مي شود كه براي جلوگيري از بروز نفخ شكمبه و بيماري اسيدوز گاوي و همچنين بطرف كردن استرس گرمايي و محكم شدن پوسته تخم مرغ در جيره غذايي دام و طيور مورد استفاده قرار مي گيرد. همانطور كه مي دانيد نمك يكي از مواد غذايي ارزان قيمت است كه بايد در تغذيه دام هاي زنده مورد استفاده قرار گيرد اما به دليل اينكه جوش شيرين يك ماده نمك بدون كلر محسوب مي شود از اين رو براي حفظ تعادل اسيديته شكمبه گاوهاي شيري و گوشتي و همچنين جلوگيري از بروز بيماري اسيدوز مورد استفاده قرار مي گيرد.
جوش شيرين چيست؟
جوش شيرين يا بي كربنات سديم يكي از نمك هايي است كه در آن كلر وجود ندارد و خواص زيادي در صنعت غذا، دارو سازي دارد اما امروزه متوجه شده اند كه از اين ماده مي توان در جيره غذايي دام و طيور با فوايد بالا استفاده كرد طوري كه بعنوان يك ماده بي ضرر به تاييد FDA نيز رسيده است و به خوبي مي تواند مانع از بروز بيماري اسيدوز گاو حتي بعنوان برطرف كننده استرس گرمايي در بين طيور گوشتي و تخم گذار محسوب شود.
استرس گرمايي يكي از مواردي است كه در طيور مي تواند روي كيفيت پوسته در اوايل و اواخر دوره توليد اثر بگذار به دليل اينكه مصرف نمك در جيره غذايي طيور مي تواند باعث تشنگي زياد و مصرف زياد آب شود همين منجر به دفع مدفوع و افزايش رطوبت در مرغ داري مي شود اما مصرف جوش شيرين علاوه بر اينكه باعث كاهش استرس گرمايي و بهبود كيفيت پوسته در دوره توليد مي شود بلكه باعث كاهش مصرف آب نيز مي شود بنابراين مرغداري ها مشكلي بابت رطوبت هوا نخواهند داشت.
فوايد مصرف جوش شيرين براي طيور گوشتي
استرس گرمايي مي تواند باعث ايجاد اختلال در تنفس طيور و له له زدن آنها شود از اين رو براي كاهش دماي بدن طيور و استرس گرمايي مي توانيد از جوش شيرين در جيره غذايي استفاده كنيد كه افزون اين نمك بي كلر حتي مي تواند باعث بهبود كيفيت پوسته تخم مرغ شود.
پيشگيري از بروز بيماري آسيتدر طيور
با جايگزين كردن بخشي از نمك جيره با جوش شيرين دامي عملا تا حد كمتري آب توس ماكيان مصرف مي شود وهمين مشكل رطوبت بالاي بستر را حل مي كند.
بهبود اثر بعضي از داروهاي ضد كوكسيديوزي: مصرف همزمان موننسين و سالينومايسين به همراه جوش شيرين، باعث افزايش اثر اين داروها مي گردد.
كاربرد جوش شيرين براي طيور تخم گذار:
باعث كاهش اثرات منفي استرس گرمايي خواهد شد.
باعث بهبود كيفيت و توليد و همچنين افزايش ضخامت پوسته تخم مرغ به خصوص در اوايلد و اواخر دوره توليد خواهد شد.
فوايد استفاده از جوش شيرين دامي براي گاوهاي شيري و پرواري
با وجود اينكه جوش شيرين خاصيت قليايي ضعيفي دارد اما به دليل داشتن خاصيت بافري به عنوان ايجاد تعادل اسيد-باز در بدن حيوان ها مي شود وهمينطور به دليل اينكه پس از زايمان عملا گاو ظرفيت كمتري از بافر شكمبه را از طريق بزاق ايجاد مي كند از جوش شيرين به عنوان يك مواد خوراكي افزودني براي درمان اين مشكل حل مي شود. يكي از مشكلاتي كه پس از زايمان گاو ايجاد مي شود كاهش ميزان خاصيت بافري شكمبه است كه باعث كاهش مصرف غذا و به موجب آن كاهش شيردهي گاو مي شود از اين رو بهترين درمان جوش شيرين دامي است.
باعث درمان بيماري اسيدوز متابوليك مي شود.
جوش شيرين به دليل خاصيت بافري كه دارد باعث حفظ تعادل اسيديته در شكمبه به هنگام تغيير در جيره دام مي گردد.
با عث ايجاد بالانس و تنظيم جيره غذايي دامي براي تغييرات فصلي مي شود.
به دليل كاهش ترشح بزاق گاو پس از زايمان و همچنين كاهش فعاليت شكمبه دام عملا همين مورد باعث كاهش مصرف غذا و كاهش ميزان توليد شير مي شود از اين رو با اضافه كردن جوش شيرين در جيره غذايي دام باعث توليد بزاق و با تنظيم pH شكمبه، مصرف خوراك به حالت طبيعي باز مي گردد.
جوش شيرين يا بي كربنات سديم باعث حفظ تعادل اسيديته شكمبه دام ها مي شود و همين باعث تحريك باكتري هاي تجزيه كنده مواد غذايي و عملا باعث افزايش اسيد استيك مي شود كه ب نوعي باعث افزايش كيفيت و كميت توليد شير در گاوهاي شيري مي شود.
هضم راحت تر غذا را به همراه خواهد داشت و باعث افزايش وزن و رشد گاوهاي پرواري گوشتي و همچنين افزايش وزن گاوهاي شيري به موجب توليد مثل زياد مي شود.
بعنوان يك ماده خوب براي درمان نفخ گاو محسوب مي شود.
محلول هاي خوراكي چون جوش شيرين و آب نمك براي درصد 5 درصد دهيدراتاسيون گوساله ها محسوب مي شود و به نوعي در شرايط حاد تزريق داخل وريدي محلول نمكي يا جوش شيرين استريل مي تواند باعث درمان اسهال گوساله ها شود.
جلوگيري از فاسد شدن شير با افزودن جوش شيرين
شير گاو بايد به خوبي نگهداري شود و از محيط هاي آلوده به دور باشد تا فاسد نشود شايد مهمترين نشانه فاسد بودن شير خوراكي اين است كه با حرارت دادن شير عملا به دو حالت مايع و دلمه مانند تبديل مي شود كه متاسفانه برخي از دامداران و گاوداران براي اينكه به نوعي فاسد بودن شير را بپوشانند اقدام به اضافه كردن جوش شيرين به آن مي كنند طوري كه با وجود ميكروب و مواد آلوده داخل شير با حرارت آن عملا حالت مايع ودلمه از بين برود.
قيمت جوش شيرين دامي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت جوش شيرين كيلويي-قيمت جوش شيرين صنعتي-قيمت جوش شيرين فله مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 149 بازدید دیروز 508 بازدید کل 587490

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .